Monday, May 16, 2011

PUTUS KAWAN SEBAB HAL YANG REMEH

idea ini muncul pabila aku terkenangkan kisah yang terjadi dalam hidup aku sendiri..
fenomena ini sering sekali berlaku disekeliling aku..yang menariknya aku pun turut merasainya.. dalam hal ini tidaklah sampai putus kawankan..tapi kenyataannya kawan tersebut kecil hati , makan hati , dan sebagainya ..

antara perkara yang dimaksudkan :

*kawan tersebut tidak tahu perkara sebenar dan membuat andaian sendiri
*kawan tersebut cemburu melihat kawan baiknya berkawan rapat dengan teman lelakinya
*kawan tersebut tidak mendapat perhatian yang lebih dari kawan baiknya
haha ..aku cume cakap berdasarkan pengalaman saje ye ..

urm , tanpe buang mase aku cari pak cik gogle untuk merungkaikan persoalan kat benak aku ni ..APA BENDENYE KAWAN NI SEBENARNYE ??

ok..aku bukak la ape ape pun yang berkaitan dengan kawan dan aku dapat yang ini ..


KAWAN
KAWAN LAGI



INI saje yang aku dapat aku kongsi pada kalian..

segale yang terjadi pada diri aku ,aku jadikan sebagai pengajaran .. dan pengalaman aku dalam mengenal kawan ..

pada aku memang senang untuk menganggap seseorang sebagai kawan kita , tapi susah untuk mempercayai seseorang yang telah menjadi kawan kita .. andai kita mempunyai kawan baik , adakah kita dah cukup faham apa yang dimaksudkan dengan kawan baik .. adakah kita pernah berkorban untuk kawan baik kita itu .. ?

bukan mudah untuk mencari kawan yang betul-betul ikhlas menerima kita seadanya .. yang jelas aku masih mempunyai kawan yang boleh dianggap kawan dalam erti kata yang sebenar ..

0 comments:

Post a Comment

x boley COPYCAT.......!!!!!