Thursday, May 19, 2011

entry x ada nama....

pasal TITLE kat atas tu aku x nk cite ape.......^_^

oke kite start........!
x tahu nk ckp ape..???
hahha.....
oke series time.....


korang bace x blog aku..????
*ape larr kau nie tiqah mesti larr diorang bace...(aku tanyer aku yg jwp)

ce rilek gop ayat aku x abis agi kau dh potong line....
maksud aku > sudah dh kau bace blog aku dripda hujung title hingga ke kaki..?????
tunggu jawapan ko...??

klau belom kau pergi tgk skrg..!
klau dh tgk kau duduk sinie diam-diam..!
ada ape2 yg kau perasan x..???
x ada....!
ini membuatkan ku marah....
arrgghhhhh.....
oke.....aku tunjuk bukti....
perhati kan gmbr nie btol2..........




tahu x ape yg hilang..????
ape x tahu....!
ce tgk btol2..........
tgk gmbr di bawah....



KLIK UNTUK ZOOM...

sebenar nyer entry aku bukan psl maen cri-cri bende......
but psl menatang nie (harap maaf sye telah guna kan bahasa yg krg sopan.)


KLIK UNTUK ZOOM...

tgk aku ada dua POSTS...???
ALAMAK.......
rosak lar blog hambe.......




PS : maaf klau sye ada guna kan bahasa yg kasar.........
semua manusia x lri dri membuat kesilapan...i'm sorry..=)

0 comments:

Post a Comment

x boley COPYCAT.......!!!!!