Saturday, May 21, 2011

Same Kah...???

ari ada byk cite psl TIZ ZAQYAH .....btw cume dua je cite psl dia....
huuh...ari nie entah mengapa teliga aku nie terasa sgt ringgan untuk mendengar lgu-lgu jiwang...http://www.smileycodes.infoapa lgi klau nk dgr lgu hanya satu tempat je yg aku rasa best iaitu dekat MOK CIK YOUTUBE.....gerenti mok cik youtube x akan kecewa kan anda......

balik pada cerita yg asal......buka youtube then cri lgu yg best-best sikit then bla..bla..bla...Aku ada larr dgr lgu nie......best jugak larrr then tiba-tiba mase aku duk layan lgu tu mate ku terpandang tepat pda wajah sesorang........
bila dipikir kan semula MCM PERNAH KU LIHAT BUDAK INI TPI DIMANA YA...??
soalan ini bermain di pikiran ku......aku mengambil beberapa mi......bukan minit tpi beberapa minggu.....http://www.smileycodes.info

korang klau x caya korang tgk gmbr kat bawah nie.....then teka muka budak nie mcm sapa...... muka budak nie mcm sapa ce teka..ce teka......i give u 10 second to answer this..(btol ke dop ahu bahasa org putih aku)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

tekkkkk.........masa sudah pon tamat...klau yg dpt teka tu bgus klau yg x dpt teka tak pe anda sudah cube sebaik mungkin...........http://www.smileycodes.info anda kenal ngan muka ini....??????? mcm tiz kan muka dia......kann....kan..kan....(sambil muka penuh ngan harapan)
cuba korang beza kan erk...... sama kan.......????
oke larr nk kate tu je....
INSYAALLAH esok aku akan beritahu apa tahu lgu tu erkk......

0 comments:

Post a Comment

x boley COPYCAT.......!!!!!